سه شو

سایت طرفداران برنامه سه شو

سایت طرفداران برنامه سه شو

سه شو

سایت برنامه طنز تلویزیونی سه شو (شبکه سه)

بایگانی

سه شو

مقاله روزنامه جوان/ علاقه‌مندان به دنبال کردن برنامه‌های طنز تلویزیونی مدتی است که با برنامه جدید طنز شبکه 3 آشنا شده‌اند... 94/10/21


علاقه‌مندان به دنبال کردن برنامه‌های طنز تلویزیونی مدتی است که  با برنامه جدید طنز شبکه 3 آشنا شده‌اند. «سه‌شو» کاری از جواد رضویان است با نامی ترکیبی که عنوان شبکه و رویکرد برنامه را در دل خود دارد. در هر قسمت «سه‌شو» که رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه مجری‌های برنامه هستند، یک مشکل یا معضل اجتماعی را دستمایه کار خود قرار می‌دهند. آیتم‌های نمایشی با حضور بازیگران شناخته شده طنز تلویزیونی نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.


مجموعه 70 قسمتی «سه‌شو» پنج‌شنبه و جمعه هر هفته از شبکه 3 پخش می‌شود. یکی از مزیت‌های برنامه «سه‌شو» نسبت به سایر برنامه‌های طنز این است که نگاه اجتماعی برنامه‌ساز و انتخاب موضوعاتی که جامعه به آن مبتلاست، نگاهی به روز است. نویسندگان این برنامه خود را در کلیشه‌های معمول برنامه‌های طنز گرفتار نکرده‌اند و در ظاهر ساده برنامه که شبیه استودیوهای اجرای زنده است، به نقد معضلات اجتماعی در قالب طنز می‌پردازند. یکی از آیتم‌های این برنامه برگزاری مسابقه استعدادیابی خوانندگی و بازیگری است که در سایت شبکه سوم سیما برای آن بخشی در نظر گرفته شده، اما هنوز خبری از اجرای این بخش نیست. ایمان صفا، یکی از بازیگران مجموعه «سه‌شو» که در آیتم نمایشی این مجموعه حضور دارد، درباره این برنامه طنز می‌گوید: «سه‌شو» اهداف زیادی را دنبال می‌کند، اما بزرگ‌ترین هدف آن فرهنگ‌سازی است. البته نوع فرهنگ‌سازی در «سه‌شو» بسیار صریح‌تر و سریع‌تر است. ما در «سه‌شو» عکس‌العمل و رفتار مردم به برخی موضوعات مثل فضای مجازی را نقد می‌کنیم.


البته علیرضا ابراهیمی، تهیه‌کننده برنامه «سه‌شو» از تغییرات در این برنامه در صورت بازخورد مثبت نداشتن در میان بینندگان خبر داده است. ابراهیمی می‌گوید: «فعلاً با این آیتم‌ها شروع کرده‌ایم، اما قطعاً از دو، سه هفته آینده، کم‌کم آیتم‌های جدیدی به کار اضافه خواهد شد یا حتی شاید یکسری از این آیتم‌ها را حذف کنیم. همه اینها به نظر مردم برمی‌گردد.» گرچه برنامه طنز «سه‌شو» به دلیل جابه‌جایی در زمان روی آنتن رفتن آن، در ابتدای کار چندان خبر‌ساز نشد و در برابر مجموعه طنز «در حاشیه» که دو تن از مجریان «سه‌شو» در آن نقش‌های اصلی سریال را برعهده دارند، از جنجال‌های رسانه‌های برخوردار نبوده است، اما در هفته‌های اخیر نشان داده هرچه بر عمر برنامه افزوده می‌شود بینندگان ثابت آن نیز بیشتر می‌شوند.

منبع : روزنامه جوان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی